Τήρηση βιβλίων Β’ και Γ’ Κατηγορίας

Η οργάνωση και εποπτεία του λογιστηρίου μιας εταιρίας εξασφαλίζει την εύρυθμη λειτουργία όλου του οργανισμού, συμβάλλει στο σωστό προγραμματισμό των επιμέρους σχεδίων δράσης, και παράλληλα στην εξέλιξη και ανάπτυξή του.

Αναλαμβάνουμε την τήρηση των βιβλίων της επιχείρησής σας στο χώρο σας, εφόσον η επιχείρησή σας διαθέτει το κατάλληλο λογισμικό λογιστικής διαχείρισης. Εκτελούμε εργασίες όπως:

  • Τήρηση Βιβλίων
  • Μισθοδοσία
  • Φ.Π.Α
  • Φ.Μ.Υ
  • Αποτελέσματα – Ισολογισμοί
  • Ενημέρωση πορείας αποτελεσμάτων
  • Ρυθμίσεις
  • Δηλώσεις
  • Ενάρξεις, μεταβολές, διακοπές
  • ΓΕΜΗ
  • Επιδοτήσεις

Οι συνεργάτες μας είναι καταρτισμένοι, ενημερώνονται διαρκώς για τις εξελίξεις και αλλαγές στη φορολογική νομοθεσία και φροντίζουν να παρέχουν τις υπηρεσίες τους με συνέπεια, ακρίβεια κι αμεσότητα.